Google hirdetés

Google hirdetés feladása, Google kampány kezelés

Google fizetett hirdetés

Google Adwords

Aki nincs jelen a weben, az nem is létezik… Pontosabban fogalmazva: aki nincs jelen a Google keresés első oldalán az alig létezik. A célcsoportunkat fizetett célzott hirdetésekkel is el tudjuk érni. Ezek a klikkelés alapú fizetett hirdetések (PPC). Amennyiben a weboldalunk még SEO szempontból nem megfelelő, a fizetett kampányok segítségével is első helyre tudunk kerülni a találati listában.


Google kulcsszavak

Keresőszavak a Google hirdetésben

A kulcsszavak alapján talál ránk a célcsoportunk. Ehhez elengedhetetlen egy jól átgondolt struktúra alkalmazása és a kiemelten fontos keresőszavak alapos megválogatása. Meg kell találni a termékek szempontjából leginkább releváns kulcsszavakat, hogy a hirdetésre költött összegeket a leghatékonyabban használjuk fel.

Google kampány

Google kampány beállításai

Mi a kampány célja? Milyen hirdetési típus az optimális? Milyen célközönséget kellene elérni? Mekkora az optimális költés? Ezek csak a legalapvetőbb kérdések a teljesség igénye nélkül, amiket végig kell gondolni még egy Google Ads kampány létrehozása előtt. Azonban egy futó kampány folyamatos figyelmet igényel, különben könnyen lehet, hogy a ráfordított költségek elégnek az online térben. Egy tapasztalt PPC szakember segítsége elengedhetetlen a sikeres kampányhoz.

Google adwords?

Fizetett Google hirdetés

Keresse tapasztalt kollegánkat telefonon a +36 -70-944-8144 számon,
vagy kérjen konzultációs időpontot.

Follow a manual added linkFollow a manual added linkFollow a manual added linkFollow a manual added linkFollow a manual added link

Google fizetett hirdetés?

Google találati eredmények

Tisztázott célcsoport

A célcsoport meghatározása után tudjuk pontosítani az üzenetünket. A kommunikáció képi és szöveges tartalmát is ez alapján érdemes kialakítani. Mindenkire más és más üzenet van hatással. Különbözőek vagyunk különböző hatások alapján döntünk. Ezért fontos pozícionálnunk a hirdetést mielőtt nagyobb összeget költünk rá.

Márka értékeinek meghatározása, célcsoport, üzenet

Kulcsszó kutatás, elemzés

A kulcsszó kutatás, kulcsszó elemzés egy nagyon alapvető része a webfejlesztésnek. A kulcsszavak azok a keresőszavak amelyek alapján ügyfeleink megtalálják cégünket a Google kereső segítségével. Ezek a szavak segítenek bennünket a szövegírásban és a weboldal struktúra kialakításában is. Továbbá iránymutatást adnak a fizetett hirdetések kialakításaiban.

SEO, Kulcsszó elemzés, Kulcsszó kutatás

Google hirdetés

A fizetett hirdetéseink lehetnek képes és szöveges hirdetések. Egy jól pozícionált kampány nagyon hatékonyan tudja segíteni vállalkozásunkat. A klikkelés alapú hirdetések esetén is fontos, hogy milyen kulcsszavakra állítjuk be a kampányunkat és milyen headline és grafikai kompozíció szólítja meg a vásárlót. Ezek a szempontok döntik el egy kampány sikerességét.

Marketing stratégia, keresőoptimalizálás, webergonómia

Google adwords kampány

Klikkelés alapú fizetett kampányok. Érdemes több kampányt beállítani azonos témára és ezeket versenyeztetni. Kicsit módosítva a szöveget és a vizuális kulcsot. A sikeresebben teljesítő kampányunkra pedig nagyobb összeget fordítani. Ezzel tesztelhetjük célcsoportunkat folyamatosan.

Informatív tartalom, következetes kommunikáció, szövegstruktúra

Mennyit költsünk Google hirdetésre?

Egy jól kitalált kampány azzal tud hatékony lenni, hogy sok vásárlót hoz az oldalunkra és minimálisra tudjuk csökkenteni a költségeket. Vagyis a releváns szöveggel és képpel csak azokat szólítjuk meg akik valóban erre a szolgáltatásra vagy árura kíváncsiak amit hirdetünk. Ezzel sokat tudunk spórolni. A klikk értékét az adott időszakban hirdető konkurencia száma is befolyásolja. Nem minden klikkelésből lesz vásárló, de ha a hirdetésen keresztül az oldalunkon azt a terméket találja a célcsoportunk amit kínáltunk, akkor a nagy számok törvénye alapján sikeresek lehetünk az eladásban.

Kampány budget, fizetett hirdetések.

PPC kampányok

Landing page

A fizetett hirdetéseinket érdemes Landing oldalra irányítanunk. Ezáltal specifikussá tudjuk tenni az adott felületet, azaz akár időszaki kampány esetében pontosan az adott promócióval vagy kedvezménnyel találkozhatnak vásárlóink. Ezeket az oldalakat érdemes azonos arculatra alakítani a hirdetéssel akár szövegben akár képileg. Vagyis folytathatjuk részletesebben a hirdetésünket és több eszközzel támogathatjuk az eladást.

Online marketing

Az online marketing több eszközt összehangolva tudja elérni a kívánt célokat. Használhatjuk a közösségi oldalak által nyújtott lehetőségeket, Facebook, Instagram stb. A hagyományos médiumokkal szemben itt lehetőség nyílik a több irányú kommunikációra. A vásárlóink kérdéseket tehetnek fel részünkre és mi válaszolhatunk nekik. Megfelelő tartalommal az oldalunkon fenntarthatunk egy folyamatos érdeklődést. A tartalomgyártásnak ezért a modern online marketingben nagy szerepe van.

© Artis online communication