Google fizetett hirdetés
Google Adwords
Aki nincs jelen a weben, az nem is létezik… Pontosabban fogalmazva: aki nincs jelen a Google keresés első oldalán az alig létezik. A célcsoportunkat fizetett célzott hirdetésekkel is el tudjuk érni. Ezek a klikkelés alapú fizetett hirdetések (PPC). Amennyiben a weboldalunk még SEO szempontból nem megfelelő, a fizetett kampányok segítségével is első helyre tudunk kerülni a találati listában.
Google kulcsszavak
Keresőszavak a Google hirdetésben
A kulcsszavak alapján talál ránk a célcsoportunk. Ehhez elengedhetetlen egy jól átgondolt struktúra alkalmazása és a kiemelten fontos keresőszavak alapos megválogatása. Meg kell találni a termékek szempontjából leginkább releváns kulcsszavakat, hogy a hirdetésre költött összegeket a leghatékonyabban használjuk fel.
Google kampány
Google kampány beállításai
Mi a kampány célja? Milyen hirdetési típus az optimális? Milyen célközönséget kellene elérni? Mekkora az optimális költés? Ezek csak a legalapvetőbb kérdések a teljesség igénye nélkül, amiket végig kell gondolni még egy Google Ads kampány létrehozása előtt. Azonban egy futó kampány folyamatos figyelmet igényel, különben könnyen lehet, hogy a ráfordított költségek elégnek az online térben. Egy tapasztalt PPC szakember segítsége elengedhetetlen a sikeres kampányhoz.