Mindennek az alapja?

Egy jól átgondolt weboldal a siker kiindulópontja.

Keressen bennünket és mi elkészítjük önnek személyreszabott weboldalát.

A nagy találkozás

A weboldalunk az első benyomás amivel ügyfeleink, klienseink találkoznak. Az első arculati elem. Az online világban ez az első lépcső ahol kedvező benyomást tehetünk leendő ügyfeleink felé. Ezért nagyon fontos a tartalmi és a vizuális átgondoltság.


Gondos stratégia

Egy jól átgondolt struktúrában, a felhasználók kényelmesen, gyorsan megtalálják a számukra fontos információkat. Fontos a felhasználói szemmel való gondolkodás. Olyan felületet kell kialakítani amely komfortos, elegáns és keresőbarát.

Aki keres az talál

Keresőbarát oldal? Weboldal fejlesztésénél fontos szempont a keresőbarát szemléletmód. Releváns megújuló tartalom, szövegen belüli struktúráltság, ezek azok a tényezők amelyek lehetőséget adnak, hogy oldalunk az organikus keresésben megfelelő pozíciót érjen el.

Milyen irányba induljak?

Webdesign, Landing page, Webshop?

Keresse tapasztalt kollegánkat telefonon a + 36 1 336-1818 számon,
vagy kérjen konzultációs időpontot.

Follow a manual added linkFollow a manual added linkFollow a manual added linkFollow a manual added linkFollow a manual added link

Milyen egy jó weboldal?

Keressen bennünket és segítünk kialakítani, pontról pontra!

Jól választott domain és márkanév

A brandépítés alapja a márkanév kiválasztása. A márkaépítés egy tudatos folyamat, amelynek célja, hogy jelentést adjunk a márkának (legyen az egy termék, szolgáltatás vagy a vállalat neve). A márkaépítés célja, hogy egyszerűen azonosítható legyen a márkánk és a fogyasztónak okot adjunk arra, hogy a számtalan versenytárs közül minket válasszon.

Márka értékeinek meghatározása, célcsoport, üzenet

Kulcsszó kutatás, online piacelemzés

A kulcsszó kutatás, kulcsszó elemzés egy nagyon alapvető része a webfejlesztésnek. A kulcsszavak azok a keresőszavak amelyek alapján ügyfeleink megtalálják cégünket a Google kereső segítségével. Ezek a szavak segítenek bennünket a szövegírásban és a weboldal struktúra kialakításában is. Továbbá iránymutatást adnak a fizetett hirdetések kialakításaiban.

SEO, Kulcsszó elemzés, Kulcsszó kutatás

Struktúra kialakítása

A jó weblap struktúra az informatív és bőséges tartalmat rendezi logikailag jól áttekinthető egységekbe, a honlaplátogató igényeit és korlátait figyelembe véve. A menüsor legyen egyszerűen kezelhető, lehetőleg egy- vagy két almenűt tartalmazzon. A tartalmi elemek legyenek több helyről elérhetők, hogy a felhasználó minél egyszerűbben, több információhoz jusson.

Marketing stratégia, keresőoptimalizálás, webergonómia

Releváns tartalom

Fontos az informatív megfelelő tartalom. A szöveges tartalmak rendszerezése és csoportosítása során, valamint a tartalom megfogalmazásakor gondosan ügyelni kell arra, hogy a honlap szövege a keresők elvárásainak és a látogatóknak egyaránt megfeleljen. A szöveges kommunikációnak is van struktúrája és arculata. Következetes szövegírással segíthetünk az információk gyors elérésében.

Informatív tartalom, következetes kommunikáció, szövegstruktúra

Webarculat

A színek és a képi megjelenés az első kommunikációs vonal amivel ügyfelünk találkozik. A színeknek és a képeknek fontos jelentése van – üzenetet hordoznak. Minden olyan felületen egységesen kell kommunikálni, ahol a célközönség találkozhatnak a márkával. A cég értékei és üzenetei így egységesen megjegyezhető karakterben jelenhetnek meg.

Vizuális arculat, tipográfiai arculat, kommunikációs arculat

Melyik csomag?

Tekintse meg csomagajánlatainkat
és válassza ki cégének a megfelelőt.

Webdesign

A weboldal olyan a többi online marketing eszköz számára, mint a háznak a stabil alapzat. A honlapunk tartalma adja a keresőoptimalizálás nyersanyagát, ide mutatnak a fizetett hirdetések, itt tudunk címeket gyűjteni az email marketinghez. Egyetlen felületen fog össze mindent, amit el akarunk mondani magunkról és a vállalkozásunkról az interneten.


Alap weboldal

Alapweboldalnak tekintjük az egyszerű, informatív oldalakat, amelyek néhány menűpontból állnak és alapvető feladatuk a gyors tájékoztatás. Nem tartalmaznak felhasználói fiókokat és más eegyéb kiegészítőket. Az egyszerűség nem azt jelenti, hogy ezek az oldalak kevesebbet tudnak technikailag, vagy esetleg design szempontjából.


Struktúrált weboldal

Többszintű, struktúrált oldalaknak hívjuk azokat az oldalakat amelyek a főmenükön kívül több almenűvel is rendelkeznek. Továbbá olyan kiegészítőkkel vannak ellátva, mint például a jelszóval védett felhasználói fiók, vagy egyedi kalkulátor, konfigurátor. Egyszóval ezen oldalak tudása többmindenre kiterjed az alapvető információkon kívül.

Landing page

Más néven érkeztető oldalnak hívjuk azokat az oldalakat amelyek esetleg egy adott Facebook kampány hirdetésének fogadására szolgálnak. Ezeknek az oldalaknak tartalmazniuk kell azon arculati elemeket amelyek a kampányhoz és a hirdetéshez kötődnek. Ezek az oldalak továbbá tartalmazhatnak más funkciókat, mint pl. a marketing célzatú címgyűjtés.


Webshop

Online shop. A websop oldalak alapvetően több funkciót látnak el mint a normál oldalak. A felhasználói bolti kínálaton kívül még számos funkciót látnak el. Tartalmaznak vásárlói adminisztrációs fiókot, vezérelnek számlázó programot, logisztikai kiegészítőket és banki vásárlási modulokat.

1
2
3
4
5
1

Webfejlesztés

2

Online startégia kialakítása

3

Online marketing

4

Online hirdetések

5

Eredmények

Akik bennünket választottak

© Artis online communication